Guest posting-ul creste in popularitate atat blogeri incepatori cat sicei cu experienta apeleaza la o astfel de strategie de marketing online. Multi dintre blogeri incepatori nu stiu cum sa scrie un guest post care sa fie acceptat si de succes.

In continuare voi prezenta cateva idei prin care poti creea continut de calitate pentru a fi acceptat ca guest post.

Prima etapa este planificarea, trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari:

  • Care este topicul ?

  • Care va fi titlul ?

  • Cum voi prezenta continutul?

  • Care este reactia asteptata de la audienta?

Creazati un schelet pentru articol:

  • Titlu

  • Introducere

  • Continut

  • Concluzie

Cum sa creezi un titlu atractiv

Primul lucru pe care il observa un cititor este titlul. Incearca sa scrii titluri care descriu cat mai bine continutul. Incearca 3-4 titluri si alegel pe cel mai atractiv si care consider ca audienta il va considera interesant.

Titlul este unul dintre cele mai importante elemente ale unui articol deoarece are puterea de a atrage sau respinge audienta.

Cateva idei pentru titluri atractive:

Daca articolul raspunde la o intrebare, cel mai bine ar fi ca si titlul articolului sa fie o intrebare

Daca gasiti o zicala sau citat care va descrie articolul, acesta este perfect pentru titlu

Utilizand numere in titlu este o metoda buna de a anunta cititori ce vor primi din citirea articolului.

Nu pierde timp

Incearca sa scrii intre 500-1200 de cuvinte, nu pierde foarte mult pentru a perfectiona articolul, deoarece nu exista articolul perfect.

Scrie in fraze scurte si discriptive, foloseste listele pentru a expune cat mai bine ideea dorita si pentru a creea continut de calitate.

Scrie despre ce iti cere audienta

Poti observa ca tot mai mult bloggeri in loc sa transmita mesaje directe si pline de informatii, dilueaza informatiile pe care le prezinta ceea ce oboseste cititorul sau chiar isi pierde interesul. Inacearca sa transmiti informatiile cat mai bine.

Creeaza articole unice care rezolva problemele cititorilor.

Leave a Reply