Warning: Creating default object from empty value in /home3/tgadesi/talkabout.ro/wp-content/themes/salient/nectar/redux-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Inainte si dupa plecarea de la vulcanizare - Talkabout

Inaiante de plecarea de la vulcanizare trebuie sa verifici neaparat urmatoarele : pierderea unui prezon si daca cauciucurile sunt montate corespunzator (in sensul de rotire corespunzator). Multe persoane intampina astfel de probleme si nu le sesizeaza pana nu este prea tarziu.

Pentru a preveni astfel de intamplari trebuie sa cauti o vulcanizare auto moto buna, deobicei un prieten iti recomanda o vulcanizare buna dar in era in care traim e mai bine sa cauti rapid pe google “ vulcanizare auto moto ” si sa gasesti mult mai multe detalii decat iti poate oferi orice prieten.

La vulcanizare trebuie sa fii atent la detalii precum anvelopele care iti sunt montate si sa te asiguri ca primesti inapoi anvelopele demontate. Trebuie specificat faptul ca doresti ca dupa montarea anvelopelor sa se echilibreze acestea, dupa montare trebuie sa te asiguri ca nu lipsesc prezoanele si capacelele de la ventilatie sunt la locul lor. Trebuie sa va asigurati ca rotile au fost umflate corespunzator fie cu aer fie cu azot. Trebuie verificat ca anvelopele sa fie ale tale si montate corect.

Dupa ce pleci de la vulcanizare, testati masina sa fie in regula, sa nu scoata sunete suspecte, sa verificati tinuta de drum, incercati directia si frana. Daca exista probleme va intoarceti la vulcanizare pentru a va fii remediate, intotdeauna sa pastrati bonul pana dupa testarea masinii.

Anvelopele inlocuite daca este cazul trebuie depozitate intr-un loc ferit de lumina, apa si temperaturi extreme.

Verificarea masinii inainte de plecarea in concediu

Sunt anumite aspecte pe care trebuie sa le luati in considerare inainte de a pleca in concediu sau la drum lung cu masina. Aceste aspecte sunt presiunea in pneuri, uleiul si lichidul de racire, freonul si aerul conditionat.

Inaintea de plecarea la drum trebuiesc verificate penurile si presiunea din pneuri. Depinzand de greutatea din masina, pneurile trebuiesc umflate corespunzator, cel mai bun reper este presiunea nominala recomandata de cartea tehnica. Pneurile umflate prea tare pot exploda din cauza dilatarii aerului din interiorul acesteia iar daca presiunea din pneuri este prea mica duce la un consum de combustibil ridicat.

La drumuri lungi motorul este suprasolicitat, mai ales pe timp de vara si se va oprii daca depaseste temperaturi mai mari decat cele inscrise in cartea tehnica a masinii. Sistemul de racire a motorului trebuie sa functioneze corect pentru a nu a avea probleme pe drum.

Trebuie sa verificati nivelul de freon si aerul conditionat ianinte de plecare. In instalatia de climatizare se pot strange bacterii iar aerul care iese din instalatie are un miros neplacut, de accea acestea trebuiesc curatate corespunzator la vulcanizari autorizate. Lipsa freonului este evidenta atunci cand aerul care iese din instalatie nu este racoros sau se raceste foarte greu, in acest caz trebuie sa mergeti sa va incarcati freonul pentru a va putea bucura de aerul conditionat. O recomandare este pe parcursul drumului sa mai opriti aerul conditionat pentru a avea un consum mai redus si pentru a nu fi expus diferentelor mari de temperatura la iesirea din masina.

Anvelope second hand sau anvelope noi

Pentru a fi in siguranta pe strada in timpul condusului trebuiesc inlocuite anvelopele uzate sau defecte. Exista doua optiuni pentru a achizitiona anvelope : anvelope second hand sau anvelope noi.

Anvelope second hand

Anvelopele second hand sunt contraindicate de producatorii de anvelope deoarece acestea nu se pot verifica din punct de vedere structural. Atunci cand alegi o anvelopa second hand trebuie sa verificati ca acesta sa nu prezinte denivelari si ca profilul anvelopei sa nu fie foarte uzat.

Anvelopele second hand care prezinta denivelari dupa montare pe janta si umflata reprezinta un risc conducatorului auto si nu trebuiesc achizitionate. Denivelarile indica distrugerea structurii de rezistenta a anvelopei, aceste denivelari apar datorita solicitarilor mecanice. O anvelopa care prezinta denivelari trebuie schimbata deoarece aceasta poate exploda in timpul rularii.

Anvelope noi

Anvelopele noi iti ofera o calatorie comfortabila si fara zgomote in timpul rularii, acestea sunt datorita adancimi complete a profilului. Anvelopele noi trec prin testari amanuntite ale producatorilor acestea ofera o siguranta in plus fata de anvelopele second hand.

Inainte de a achizitiona anvelope noi trebuie sa luati in considerare toate aspectele, avantaje si dezavantajele anvelopelor second hand.

Leave a Reply